Whitepaper

Servicekwaliteit als succesfactor

EIZO_FLEXSCAN_WHITEPAPER_3000x2000.jpg

Waarom goede service essentieel is

Projecten waarvan de complexiteit en het economische belang aanzienlijk groter zijn, staan op de to-do lijst. De tijd dringt en er moeten beslissingen genomen worden. En dan is er ook nog de noodzaak om standaardhardware aan te schaffen die betrouwbaar presteert en waarmee iedereen zo tevreden mogelijk is, zodat de focus weer op de hoofdzaken kan worden gelegd. Snel specificaties definiëren en klaar. Maar weet u het wel zeker? Service is belangrijk - en essentieel!

  • Wilt u deskundig advies en ondersteuning, niet alleen bij de aankoop van nieuwe hardware, maar ook daarna?
  • Wilt u niet lang hoeven wachten, maar uw afdeling wel snel uitrusten met nieuwe beeldschermen?
  • Wilt u kunnen vertrouwen op gekwalificeerde contactpersonen - en indien nodig ook ondersteuning op locatie?

Lees onze whitepaper en ontdek welke andere voordelen onze diensten u kunnen bieden - elke dag weer. Wij kennen de problemen en uitdagingen die u bezighouden en zetten ons volledig in om u te ondersteunen. Want onze kwaliteitsnormen gelden niet alleen voor onze monitoren, maar vooral ook voor onze service.

Whitepaper aanvragen