EIZO FlexScan EV3450XC

Persbericht

Verhoog de productiviteit met 34,1 inch, curved, USB-C dock en geïntegreerde webcam

EIZO presenteert de eerste ultrawide monitor met directe integratie van microfoon en webcam. De EIZO FlexScan EV3450XC in curved formaat brengt meer productiviteit en flexibiliteit op elke werkplek met een UWQHD-resolutie (3.440 x 1.440 pixels) en een groot aantal aansluitingen, waaronder een USB-C dock.

De EIZO FlexScan EV3450XC is geoptimaliseerd voor de eisen van de moderne werkwereld. De eerste monitor van EIZO met geïntegreerde webcam en ingebouwde microfoon is volledig uitgerust voor videoconferenties. Bovendien biedt de 21:9 ultrawide-monitor, in curved formaat met een beelddiagonaal van 34,1 inch en UWQHD-resolutie (3.440 x 1.440 pixels), een extra groot schermoppervlak voor veeleisende toepassingen of intensief multitasken. Het is ideaal afgestemd op de uitdagingen van bedrijven die vertrouwen op hybride werkvormen met een combinatie van kantoorwerk en werken op afstand.

De 5-megapixel webcam biedt twee keer de resolutie van conventionele Full HD camera's. Hij levert beelden met een hoge resolutie in natuurlijke kleuren en ondersteunt Windows Hello voor een gemakkelijke en veilige ontgrendeling van de computer via gezichtsherkenning. De geïntegreerde microfoon van de EIZO FlexScan EV3450XC filtert achtergrondgeluiden en voorkomt actief feedback van de monitorluidsprekers. Het volledig uitgeruste scherm maakt daarom online vergaderingen van hoge kwaliteit mogelijk zonder extra hardware op bijna elke werkplek.

De luidsprekers van de EIZO FlexScan EV3450XC  leveren een helder geluid, zowel voor één persoon op de werkplek als voor meerdere deelnemers aan een conferentie. De innovatieve integratie van de stereoluidsprekers - elk 4 watt links en rechts - zorgt er echter niet voor dat de behuizing er lomp uitziet. De FlexScan EV3450XC behoudt daarom een slank frame en een onopvallend design van de behuizing.

De EIZO FlexScan EV3450XC schittert vooral op hybride of gedeelde werkplekken, omdat hij volledige USB-C dockingfunctionaliteit biedt. De bijbehorende aansluiting verzendt video-, audio- en USB-gegevenssignalen en laadt laptops op met 94 watt vermogen. Aangesloten computers hebben ook toegang tot randapparatuur die via de USB-C aansluiting op de monitor is aangesloten. De FlexScan EV3450XC is daarom ideaal voor gebruik met laptops, die steeds dunner worden en standaard steeds minder aansluitingen hebben. Dankzij de docking station-functionaliteit biedt de monitor alle belangrijke aansluitingen via één kabel - er is zelfs een Ethernet-verbinding mogelijk voor stabiele online conferenties via de geïntegreerde LAN-poort.

De EIZO FlexScan EV3450XC past perfect in de wereld van vandaag, waarin zowel bedrijven als consumenten streven naar een duurzame toekomst. De monitor is door EPEAT gecertificeerd met de hoogste Gold-classificatie. Het milieubewustzijn gedurende de gehele levenscyclus van het apparaat komt tot uiting in het gebruik van 80% gerecycled materiaal, een lager energieverbruik en het gebruik van gerecycled karton en krantenpapier voor de verpakking. Deze maatregelen voor een duurzaam productontwerp vormen een aanvulling op de bedrijfsbrede initiatieven van EIZO, die ook het gebruik van hernieuwbare energie en het beheer van de toeleveringsketen omvatten. De monitor is ook bekroond met het nieuwe EPEAT Climate+ label voor de naleving van klimaatbeschermingsnormen en producten die voldoen aan criteria voor het verminderen van de uitstoot van broeikasgassen. Bovendien is de EIZO FlexScan EV3450XC gecertificeerd volgens wereldwijde duurzaamheidsnormen zoals TCO Certified Generation 9 en ENERGY STAR. Het lijdt geen twijfel dat een lange levensduur een belangrijke bijdrage levert aan duurzaamheid, omdat hierdoor minder vaak middelen voor een nieuw scherm hoeven te worden gebruikt. EIZO benadrukt de lange levensduur met 5 jaar garantie, repareerbaarheid en de levering van reserveonderdelen.

Verdere kenmerken

• Signaalingangen: DisplayPort, HDMI® en USB Type C
  • Twee USB type A poorten en een USB type C poort (downstream) voor eenvoudige aansluiting van randapparatuur
  • Oogvriendelijk gebruik dankzij functies zoals ontspiegeld oppervlak, flikkervrije achtergrondverlichting en paper-mode
  • Hoge energie-efficiëntie met automatische helderheidsregeling dankzij Auto EcoView en EcoView Optimizer
  • Flexibele standaard met verstelmogelijkheden voor hoogte, rotatie en kantelen
  • Vijf jaar garantie met on-sitevervangingsservice

Prijs en beschikbaarheid

De FlexScan EV3450XC is verkrijgbaar vanaf medio augustus. De adviesprijs is 1.218 euro (incl. btw).

Product afbeeldingen EV3450XC